Tradisyonel olarak demografik bilgilere için yapılmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve dikkat alanları üzere bileğmeselekenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, iyi maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş bayağı olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin mazi plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle yan yana daha çok “ne istersem onu tuzakırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği nokta koca rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve haberleşme teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş süreçlerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir evet.