Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek muhtevain en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının inceliklı izahatını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en dobra aşina dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu dokunuş noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter sarrafiyearı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine angajmanlar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri hakkında vukuf muhtevaerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını hazırlamak muhtevain fehamet yollamak nazik ögönen taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok alışverişe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir muvazene tasarlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en hızlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. âlem ve muayene muhtevain videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, dâhilğinizi elan şu denli insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cenah sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment isteklendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde yollamak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, mukannen bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en mehabetli sosyal medya platformudur. Twitter B2B müşteriları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile ilişkilantı tasarlamak muhtevain harika bir alan. Her sosyal medya platformu farklı muhtevaerik türlerine iye olsa da bütünü epey videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden kesinlikle feshetmek istediğinizi her ahit çekmece önünde bulundurun ve buna için tertip bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en dobra şekilde anlamak muhtevain dijital pazarlama taktiklerini ruzuşeb uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan şu denli hareketli kullanıcıevet iye. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Yalnız sosyal medyada evetğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa keskin hale gelir. Pazarlama ekipleri, sırf tekst muhtevaaziz kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilişki çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, dâhilğiniz hedef kitlenizin ammaç ve ilişki düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme muhtevain fehamet sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları gibi muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün muhtevaeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylelikle, taharri neticelerinda elan etkili sıralarda ve elan sık görülür, dâhilğinize gidiş geliş arkaışı esenlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web dâhilğinizde dobra açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan şu denli sözcükten oluşan ifadeler) takmak SEO’nuzu elan dobra hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda elan etkili akıbetlar esenlar. Güçlü itibarlı üçüncü cenah sayfalardan örgensel angajmanlar yutmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir angajmanya gelen her tıklama muhtevain ödeme bünyelır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik rahatışlarında tayflenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), mehabetli etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve ilişkilantı göstermesi muhtevain taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çallıkışmasıyla tanılamatabilir. Hatta web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (elan şu denli tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.