Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda arazi kayran kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tutumatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye serlayabilir. Bu hâl vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıharemr. 40 evetşın üstündeki bireylerde daha ziyade görülür. Hassaten ciddi eşya dökmek üzere kavi fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, daha ziyade rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da temel nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, boyun, bel ve serparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı tasarrufı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Iyi gür kez tüketin. Deniz, eklemlere takviye sağlar. Bu yüzden her gündüz en azca 8 boduç kez içmek gerektiğini unutmayın. Suyun haricinde benzin, kefir, katık üzere etkili kalsiyumlu besinler de, kemik sağlığına katkı sağlar. Zerzevat ve sonuç tüketin. Kemik sağlığı için, vitamin ve minerallerin istikrarlı bir şekilde aldatmaınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral kıymeti etkili olan göverti ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvani proteinlerin ziyade kurumı sonucunda idrarla baş başa kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlığını gözetmek için kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun yerine fasulye, mercimek, bezelye üzere protein itibarıyla ensesi kalın bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla ensesi kalın olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını pozitif yönde etkiler. Yeşil çay için. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere sahip evetğu için, kemiklere takviye olabilir. Hassaten kireçlenmeden kaynaklanan ağrılara ve şişkinliğe de eksiksiz hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak için yemeniz gerekenler; Yapılan açıklıkştırmalara nazaran sonuç ve göverti itibarıyla ensesi kalın beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin etkili daşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak üzere sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Author: admin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.